Strona główna Polskie Forum HR O nas

O nas

Polskie Forum HR (wcześniej  Związek Agencji Pracy Tymczasowej) powstało w 2002 roku z inicjatywy wiodących firm z branży agencji zatrudnienia funkcjonujących według najwyższych standardów etycznych. Od początku swojego istnienia eksperci Polskiego Forum HR działają na rzecz rozwoju sektora agencji zatrudnienia w Polsce. Współtworzą i opiniują projekty ustaw, uczestniczą w pracach Rady Dialogu Społcznego, Rady Rynku Pracy, spotykają się z przedstawicielami instytucji publicznych, broniąc nieustannie interesów branży.


Działalność Polskiego Forum HR skierowana jest również do podmiotów korzystających z usług agencji zatrudnienia: edukujemy, informujemy, dzielimy sie przykładami dobrych praktyk, tym samym wyznaczając wyższe standardy działania.


Jako członkowie Konfederacji Lewiatan oraz World Employment Confederation - największej konfederacji zrzeszającej agencje zatrudnienia na świecie - jesteśmy uznanym partnerem społecznym w Polsce i Europie.