Jak pandemia COVID-19 zmieniła branżę motoryzacyjną w Polsce i Europie? Czy najgorsze mamy już za sobą? Czego możemy spodziewać się w najbliższych miesiącach? Na te trudne pytania już wkrótce postara się odpowiedzieć Exact Systems wspólnie z przedstawicielami automotive.

Lider kontroli jakości części motoryzacyjnych i jedna z największych firm w branży w Europie rozpoczyna 5. edycję badania „MotoBarometr 2021: nastroje w automotive w Polsce i Europie”. W 2019 roku w badaniu wzięło udział ponad 650 przedstawicieli zakładów produkcyjnych z Polski, Czech, Niemiec, Słowacji, Rosji, Rumunii, Węgier, Wielkiej Brytanii, Portugalii i Turcji.

Celem badania jest uzyskanie informacji o kondycji branży motoryzacyjnej, a w szczególności na temat produkcji, zatrudnienia oraz perspektyw automotive w postCOVIDowej rzeczywistości. Badanie jest anonimowe, a jego wyniki zostaną zaprezentowane w formie zbiorczej.

Jak wziąć udział w badaniu?

Wystarczy wypełnić krótką ankietę, udzielenie odpowiedzi zajmie kilka minut. Zainteresowane osoby mogą wybrać korzystniejszą dla siebie opcję:

  • Wypełnić krótką ankietę on-line, zostawiając na końcu swój adres e-mail, by otrzymać dodatkowy 6% rabat na jedną z największych konferencji dla branży automotive, w trakcie której już tej jesieni będzie można zapoznać się ze szczegółowymi wynikami badania MotoBarometr 2021.
  • Umówić się na wypełnienie ankiety przez konsultanta pod numerem +48 725 253 935

Link do badania: >>>www.exactsystems.pl/motobarometr<<< 

Badanie potrwa do 9 lipca br., a raport będzie dostępny już jesienią tego roku!

Poprzednie edycje raportu „MotoBarometr” można pobrać na stronie: https://motobarometr.pl/.

Zapraszamy do udziału w badaniu!

***

Exact Systems jest międzynarodową grupą dostarczającą elastyczne rozwiązania w zakresie produkcji, jakości i logistyki. Oferta firmy dostępna jest w 13 krajach, w których grupa posiada swoje przedstawicielstwa: Polsce, Czechach, Niemczech, Słowacji, Turcji, Rumunii, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Belgii, Holandii, Portugalii, Hiszpanii oraz Chinach. Klientami grupy są przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej, elektronicznej, RTV i AGD, medycznej, kosmetycznej, centra logistyczne, również te działające w przestrzeni e-commerce.