Moduł I: „Marka rekrutera – narzędzia i metody w sprzedaży projektów rekrutacyjnych” 

9.00 -10.00

  • Kontrakt grupowy i succes story
  • Jak zmieniła się praca w sprzedaży projektów rekrutacyjnych w pandemii?
  • Jakie nowe źródła pojawiły się w naszej pracy? Dyskusja o efektywności źródeł

10.00-11.00

  • Prospekci, czyli definiowanie potencjalnych klientów w rekrutacjach stałych
  • Zasady sprzedaży biznesowej – 10 reguł dla sprzedawców

11.15- 12.00

  • LinkedIn – źródło Klientów i Kandydatów – co wybierasz sprzedaż czy relacje?

12.30 -15.30

  • Profil rekrutera na Linkedin, który sprzedaje
  • Sales Navigator – narzędzie wspierające

15.30 – 16.00

  • Q&A

Zadanie domowe

  • Umówienie się na spotkanie / prezentację/call z prospektem z Linkedin
  • Zwiększenie SSC profilu

Prowadzące: Sylwia Kłyczek i Ewelina Trzcińska